środa, 3 czerwca 2015

LookBook-Callie's Picks


Hej, jestem Aga i mam 14 lat, mój stardollowy nick to awcia. Będę prowadziła dział z Lookbookami, mam nadzieję, że się spodobają ;)

Dziś do starplazy weszła nowa kolekcja Callie's Picks, więc pora no pierwszy "LookBook". Moim zdaniem kolekcja jest bardzo ładna i posiada wiele cenności, które chciałam mieć od dawana. Polecam wam zakup przede wszystkim czarnej spódnicy maxi. 



 Stylizacje:

Mam pytanie: chcecie, żeby pisać co skąd pochodzi?

Jak wam się podobają stylizacje? 


I taka mini loteria: 3x15sd

26 komentarzy:

  1. Wow, ale super stylizacje ! Po prostu uszqnowanie i nic wgl nie będę mówić ;D
    Pierwsxy LookBook jest wspanoały ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajny post. Z zaprezentowanych rzeczy mam kurteczkę, a w planach mam zakup czarnej maxi. Ładne stylizacje. 2 i 3 są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz to byłoby fajnie, żebyś podpisywała skąd co jest bo pewnie ułatwi to innym znalezienie rzeczy : ) Druga i trzecia stylizacja jest świetna, a pierwsza to trochę nie moje klimaty xd
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są rewelacyjne,lepszych bym nie zrobiła. Najbardziej spodobała mi się 2 i 3 :) Czekam na kolejne posty :D

    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 stylizacja ♥ Uwielbiam :3 Jest przepiękna :)
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje. Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że stylizacje są na naprawdę dobrym poziomie, aczkolwiek dwie ostatnie są najlepsze. Rozumiem, że jesteś redaktorką na tym blogu? Życzę miłego pisania. :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta kolekcja i mam zamiar właśnie kupić tą maxi spódnice :) Co do stylizacji to są przepiękne, a ciuchy wybrane przez cb najbardziej rozchwytywane :) Jeśli chodzi o pytanie to sądze, że tak, wtedy będzie wiadomo gdzie są inne rzeczy :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Świetne stylizacje ;)
    Co do podpisywania marek... Nienawidzę tego osobiście robić ;]]
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 stylizacja jest świetna!
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje, cieszę się, że są tu dwie redaktorki i że obydwie 'jakoś' kojarzę, hehe.
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpisywać, bo prędzej czy później zacznie się miliard pytań co skąd pochodzi ;)
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje na prawdę bardzo udane. świetny gust..
    jedynym minusem jest to że nie podpisałas co skąd pochodzi więc za niedługo dostaniesz w związku z tym masę pytań.
    Hopetumidaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje :) Najbardziej podoba mi sie druga. Uwazam ze twarz twojej doll swietnie wyglada tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje są cudowne :*
    Wybrałaś bardzo fajne rzeczy z tej kolekcji, a tak w ogóle to witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje bardzo udane, ale najbardziej podoba mi się druga i trzecia :) Podpisuj co skąd pochodzi, to się przydaje :D Życzę powodzenia

    miss...medoll

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje bardzo udane podoba mi się 3. Proszę żebyś pisała skąd co pochodzi.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe stylizacje, najbardziej podoba mi się trzecia <3 Z chęcią czekam na kolejne lookbooki :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne stylizacje! Każda ma w sobie to "coś". Najbardziej jedna przypadła mi do gustu 2 stylizacja. Świetne połączenie z maxi. Według mnie powinnaś pisać co skąd pochodzi ;)
    I o co chodzi z tą loterią?

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości ,
    Jessystar205

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej kolekcji to tylko brązowe szorty i torba ELLe

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwie ostatnie stylizacje są genialne :) świetnie wykorzystałaś artykuły z tej dostawy. Lepiej bym tego nie zrobiła.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej do gustu przypadła mi druga a tą kurtkę z pewnością kupię. Myślę, że lepiej by była gdybyś pisała co skąd pochodzi :)

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga stylizacja podbiła moje serce *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacje są prześliczne, jednak najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja. Jest taka magnetyczna. Mam zamiar kupić spódnicę oraz kurteczkę. Post bardzo fajnie napisany, przyjemnie się go czyta :) Jestem za tym, żebyś publikowała skąd pochodzą dane rzeczy ponieważ ułatwiłoby to życie przy poszukiwaniu danych ciuchów.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga stylizacja -♥♥♥♥ selena-kara

    OdpowiedzUsuń