piątek, 5 czerwca 2015

Nowa kolekcja Sunny Bunny

Dziś do starplazy weszła nowa kolekcja Sunny Bunny. Ceny kolekcji wahają się od 3sd, do 24sd. Są także artykuły za strmonety. Moim zdaniem to dobrze, że admini postanowili dodać nową kolekcję tego sklepu, ponieważ już dawno tam nic nie dodawali, ale z drugiej strony akcesoria nie w moich gustach. 
Podoba wam się kolekcja ? Kupiliście coś ?



Po jednym ubraniu z najnowszej kolekcji Callie's Picks wygrywają :

-dora_dorka
-MissOlka1231
-qawerty789

Gratuluję zgłoście się do mnie (JasnaKasia) w ciągu 24h.



17 komentarzy:

  1. Część rzeczy mi się podoba, ale nie wiem czy cokolwiek kupię, ponieważ nie wiem czy to mi się przyda. Zobaczę jak fryzura wygląda na doll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy są nawet, nawet, ale niestety narazie nic nie kupię. Mam braki w stardollars. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie to spodobała mi się złota bransoletka z kokardką. Fajnie,że admini wprowadzili też tęczówki oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nic nie kupię, chociaż fryzura z kokiem jest ładna, ale dziwnie wygląda na mojej doll

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, kolekcja jest naprawdę bardzo fajna :) kupiłam kilka drobiazgów, ale zastanawiam się również nad fryzurami, gdyż są całkiem całkiem.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię rzeczy za starmonety bo tylko na nie mogę sobie pozwolić, natomiast bardzo podoba mi się fryzura z reklamy :)
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi sie nie podoba poza fryzura z kokiem xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi się nie podoba.
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja mi nie przypadła do gustu, choć etui z telefonem i jedna fryzura mi się podoba :)
    Gratulacje zwycięzcom
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym sklepem, rzeczy nie sa w moim guście. Raczej nic z niego nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym sklepie zwykle podobały mi się ze 2-3 rzeczy z dostawy, reszta była zbyt słodka.
    Ta kolekcja jest genialna! Bardzo w stylu Korean/Japanese Fashion :)
    Jak tylko doładuję SD to wykupię ponad połowę
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolekcja, ale nie w moim stylu więc raczej nic nie kupię.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem udana kolekcja. Zastanawiam się nad kupnem fryzury z dwoma koczkami :)
    Dziękuję serdecznie :) MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja jak dla mnie średnia. Fryzura z dwoma koczkami jest hitem tej kolekcji i na pewno w nią zainwestuję. Spodobał mi się także naszyjnik. Pozostałe artykuły mnie nie przekonują.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja jest ok, bo dawno nie widziałam dostawy w tym sklepie.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupię tylko artykuły za sm:)

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń