środa, 3 czerwca 2015

Callie's Picks

Dziś do starplazy weszła wczoraj zapowiadana kolekcja sklepu Callie's Picks. Ceny wahają się od 6, do 24sd, a także jest kilka artykułów za starmonety. Wśród ubrań są dwie rzeczy tylko dla osób ze statusem superstar, a mianowicie biała długa sukienka maxi i brązowa bluzka. Ja osobiście zrobiłam już zakupy i kupiłam dużo rzeczy. Radzę wam kupić spódnicę czarną od Mortal Kiss. 
Jak wam się podoba kolekcja? Co kupiliście ?



Z komentarzy wylosuję trzy osoby, które wybiorą sobie po jednej rzeczy z kolekcji.

30 komentarzy:

  1. Jestem pod zachwytem bowej kolekcji !!!! Super ciuszki ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samym początku prawie nic mi się nie podobało, a teraz mam już na oku kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kilka rzeczy :)
    W planie mam zakup włosów, szarego sweterka, czarniej spódnicy i może jeszcze czegoś, muszę przyjrzeć się kolekcji.
    Jedną z gorszych części dostawy są moim zdaniem buty :]

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziąc spoilery nic mi sie szczegółnie nie spodobalo. dobiero teraz gdy można ją znależć w sklepie widzę wiele perełek jednak nie jest to najlepsza odsłona callie
    Hopetumidaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam spolierów, ale teraz widzę kolekcję - nie jest źle.
    Nie mam sd, jak to ja zwykłam ich nie mieć, hehe.
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła kolekcja kupiłam już kilka rzeczy i może kupię coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kolekcja, na razie nic nie kupiłam, ale planuje duże zakupy :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie powiem, na doll ciuszki wyglądają nieźle :) Chyba kupię dżinsową kurteczkę :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupie pewnie szary kardigan i czarną maxi. Kolekcja jest nawet fajna, więc może jeszcze coś dokupie ;D
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest całkiem udana. Co prawda mam już parę rzeczy z oryginalnymi metkami, ale tutaj znajdę też coś co jeszcze chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. kilka rzeczy jest bardzo ok ;)
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak mówiłam w komentarzu pod spoilerami - kolekcja jest naprawdę dobra, jest w niej kilka cennych rzeczy, ale są też te nie do końca dobre... Na pewno kupię parę rzeczy, żeby potem nie żałować :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem, że każdy chciałby wybić swojego bloga, żeby wyglądał jak najlepiej i oczywiście, żeby czytelników było więcej! No, kto by tego nie chciał? Posty też muszą zachęcać czytelników do czytania, oczywiście, ja to rozumiem. Ale niestety, powiedz mi, jaki masz zamysł na rozruszanie bloga? Kopiowaniem zawartości (obrazków) z innych napotkanych blogów przez Ciebie? No niestety, tak się nie da. Trzeba samemu na sukces zapracować, a nie wyręczać się innymi blogami. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi (możesz zgrywać idiotkę), to chodzi o Twoje kopiowanie obrazków z innych blogów i wrzucanie je na tego. Muszę przyznać, że pomysł oryginalny i sama nie posunęłabym się aż do tego stopnia (jeszcze mnie nie pogięło). No, ale idąc tym tropem kopiowania, ostatnio przeglądając Twojego świtnego bloga, zauważyłam ostatnio takie same obrazki. KLIK , KLIK <- Twoje obrazki z TEGO posta, a tutaj obrazek z bloga QOF (zostały połączone w jedną całość) -> KLIK No i zbliżając się do sedna sprawy, tutaj skopiowałaś monetę z TEGO bloga i zamieniłaś ją na swoją, a resztę pozostawiłaś nieruszoną. Przesyłam DOWODZIK Radzę najpierw się zastanowić lub zacząć używać mózgu nad tym co robisz, bo nie zrobisz wielkiej kariery tutaj. A i zapomniałabym! Nie musisz okłamywać swoich czytelników do Twojej osoby, wstydzisz się czegoś? ;) Puncik pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem twoje zdanie i przyznaję się, że kilka obrazków skopiowałam.. A niby co takiego zrobiłam, że okłamuję czytelników ? Jak zwykle wtykasz swoje sprawy w cudze,ale tym razem nie będę głupia i nie poddam się jak innymi razami. Szczerze daleko mam to, że mnie nienawidzisz i wszystko zrobisz abym była tą "najgorszą".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku polecam opcje "odpowiedz". Może następnym razem jak coś kopiujesz, to dopisz małą gwiazdką, że to z innego bloga? Co do okłamywania, to dlaczego tak Ci spieszno do dorosłości? ;p I może i wtykam, ale przyznaj, że zawsze mam racje ;)

      Usuń
  15. Według mnie jedna z lepszych kolekcji Callie's Picks i na pewno zamierzam kupić spódnicę maxi oraz jeansową kurteczkę :D
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem kolekcja należy do średnich,choć znajdzie sie kilka rzeczy godnych uwagi. Już kupiłam czarną kurteczkę i zamierzam kupić spódnicę maxi.

    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej części Callie podobają mi się tylko 2 rzeczy ale niestety brak sd zmusza mnie do pominięcia tej dostawy
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie owa dostawa nie jest jakaś fajna. Owszem, kilka perełek, ale zbytnio mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolekcja bardzo ciekawa. Jak dla mnie zaraz na drugim miejscu za "orient express" :)
    Niestety, trochę mnie boli, że rzeczy dostępne kiedyś za 50sc w Callie Pick's kosztują 10sd ;/
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pierwsze co kupiłam to czarna spodnica, ktora niegdyś była w Mortal Kiss i jeansową kurteczkę. Chciałabym coś jeszcze, ale narazie brak funduszy. Ogólnie jest kilka zachwycających rzeczy, ale kolekcja jest raczej średnia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pierwsze co kupiłam to czarna spodnica, ktora niegdyś była w Mortal Kiss i jeansową kurteczkę. Chciałabym coś jeszcze, ale narazie brak funduszy. Ogólnie jest kilka zachwycających rzeczy, ale kolekcja jest raczej średnia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nic nie kupiłam:)Kolekcja zawiera dużo cennych rzeczy.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nic nie kupiłam, natomiast kolekcja sama w sobie jest świetna ;)
    Gdy tylko mój budżet nie będzie taki skromny, to napewno coś kupię.

    ~Jessystar205

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolczyki są genialne. takie.. kolorowe!!!!!

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  25. szorty brązowe są świetne, szary płaszcz i kurtka też <3

    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ucieszyłam się na widok czarnej spódnicy z Mortal Kiss, torebki z Elle i spodenek z Bonjour Bizou :) pewnie kupię jeszcze tą fryzurę, bo jest całkiem ładna. Kolekcja nie jest najgorsza, ale również nie zachwyca.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nic nie kupiłam z powodu braku sd ale na pewno do mojej szafy trafi pare rzeczy.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że zainwestuję w kilka rzeczy ;)

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolekcja nie powala, ale jest w niej kilka perełek. Na pewno zainwestuję w długą spódnicę i kurteczkę z łańcuchami. Na pewno nie kupię fryzury ponieważ nie jest ona w moim guście. Zastanawiam się nad długą białą sukienką. Najgorszym elementem kolekcji jak dla mnie są futrzane kozaki. Kiedy na nie patrzę, bolą mnie oczy.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń