piątek, 5 czerwca 2015

Nowość na stardoll

Administratorzy postanowili zorganizować nowy konkurs dla projektantów fryzur w StarDesign Hair. Konkurs polega na wybieraniu co tydzień nowego projektanta, który wygra statuetkę-Dreams of Design. Jedynie osoby ze statusem SuperStar mają możliwość brania udziału w konkursie. Póki co mało mam wieści o tym jak wygrać ten konkurs, ale chyba będzie to działało tak jak na zasadzie Spotlight. 
Jak wam się podoba pomysł ? Może już wiecie coś więcej o konkursie ?







15 komentarzy:

  1. Konkurs, w którym nie mam szans. Jest mi obojętnym, choć fajnie że admini dodają coś. W końcu nie tylko ja jestem na stardoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mam szans, ponieważ nie projektuje. Na stardoll jest ostatnio coraz więcej rzeczy z czego się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się raczej czegoś nowszego i ciekawszego. Jak zwykle wychodzi na to samo - szansę na ten tytuł mają tylko popularni i utalentowani. Mimo to, cieszę się, że Stardoll się rozwija i jest dla nas korzystniejszy :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, chociaż nie jestem ss wydaje mi się, że konkurs będzie ciekawy i będę mogła chociaż pooglądać nowe projekty
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslalam, ze bedzie to cos zupelnie innego. To jest mi w sumie obojetne bo nie umiem projetkowac i w konkursie nie mam szans :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Robione jedynie dla osób umiejących projektować, żaden inny użytkownik nie wybije się dzięki temu lub będzie mu bardzo trudno. ;)
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs mi się nie spodobał. Nie jestem projektantką fryzur, więc nie będe w nim brała udziału, ale życzę powodzenia innym :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkurs nie przypadł mi do gustu. Fakt, ze wygrać mogą osoby posiadające ss, jest niesprawiedliwy. Na pewno nie będę śledziła tego konkursu, tym bardziej, ze sama nie projektuje fryzur, ani ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może skorzystam szukając nowych fryzur, bo będzie wiadomo u kogo szukać :)
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie projektuję więc nie mam szans na wygraną ale sam pomysł na konkurs jest całkiem fajny. To duża okazja dla projektantów na pokazanie siebie i swoich projektów.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem jest to takie troszkę dziwne :(:

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie umiem tworzyć fryzur, więc nowość mi się nie przyda :) Mimo wszystko fajnie, że wprowadzają coś nowego na stardoll.
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie projektuję fryzur, ale pomysł uważam za dość interesujący. Łatwiej będzie znaleźć nowe fryzurki. Jedynym minusem tego konkursu jest dla mnie to, że w konkursie mogą brać udział tylko osoby z SS. To kolejny przejaw tego, że bez SS nie da się zrobić prawie nic na Stardoll. Adminom zależy tylko na kasie.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł dla tych co potrafią projektowac fryzury


    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń