poniedziałek, 1 czerwca 2015

Museum Mile-JPG Tribute dostępne dla wszystkich!

Właśnie przed chwilką dowiedziałam się, że kolekcja Museum Mile-JPG Tribute jest dostępne dla wszystkich.Administratorzy postanowili dodać 200 sztuk więcej do każdej rzeczy. Moim zdaniem admini powinni nas jakoś o tym bardziej poinformować bo z tego co wiem kolekcja dla wszystkich jest dostępna od 10:00. Ja osobiście już nie wiele kupiłam bo połowa ubrań i dodatków wykupiona, ale jestem szczęśliwa z zakupu kombinezonu i torebki. Radzę się pośpieszyć jeśli chcecie coś jeszcze kupić.
Jak wam się podoba kolekcja ? Dokupiliście coś?


32 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że kolekcja mnie zachwyciła, ale na zakup rzeczy, które mi się podobały nie miałam żadnych szans... Wiadomo, nie każdy może rano wejść i coś kupić, a szkoda.
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic nie kupiła, mam za mało stardollarów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokupiłabym jeszcze kurteczkę khaki, ale nie zdążyłam :c.
    natsuia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobała mi się kolekcja.
    maluma10 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie stać mnie na kolekcje, ale nie żałuję bo niewiele rzeczy mi sie podobało
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam torebkę prze ramię (ze zdjęcie) i spodnie w paski (białe) :D
    Niestety nie zdążyłam na to co chciałam :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja świetna ;3 Niestety udało mi się kupić tylko jedną z rzeczy, które chciałam, ale i tak jestem zadowolona :)
    marinellaSilver

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobało mi się parę rzeczy ale cóż, mój stardoll'owy portfel jest w opłakanym stanie.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zła bo wydałam swoje własne stardollary, a jak bym wiedziała że dodadzą po 200 sztuk i zrobią kolekcje dla wszystkich to bym wykorzystała "12lvl przyjaciół", znaczy tez wykorzystam bo dokupiłam to na co wcześniej nie chciałam wydawać pieniążków

    OdpowiedzUsuń
  10. Już poprzednio kupiłam to, co mi się podobało. Myślę, że kolekcja wiele straciła przez dodatkowe sztuki dostępne dla wszystkich.
    eileenPL

    OdpowiedzUsuń
  11. co chciałam zakupiłam od razu, ale fajny gest ze strony adminów ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam tylko torebkę, bo na resztę nie zdążyłam :/
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kolekcja, ale niestety zabrakło mi funduszy :c
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie kupiłam, bo jak zwykle nie mam sd, ale dlatego też, że z reguły po prostu nie kupuję TRIBUTE i LE.
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam kilka dodatków i zgadzam się z tobą że admini mogli nas o tym lepiej poinformować pff... :)
    DiamondNatalia2

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nic nie kupiłam, ponieważ wcześniej wydałam sd na zakup kilku rzeczy. Sadzę, że te artykuły, które zostały dodane nie powinny być dostępne dla roylaty, a dlaczego? odpowiedz prosta. Cała kolekcja była poświęcona im i tylko oni mogli je kupić, a teraz dla wszystkich i też mogli kupić ciuszki.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie kupiłam i nie zamierzam ;/ selena-kara

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w czarnej rozpaczy... Wydałam całą kasę na ostatnie LE i w dodatku nie zdążyłam na nic na co miałam ochotę, mimo, iż byłam gotowa doładować sobie sd. Najbardziej spodobały mi się torebki oraz spodnie z drugiego piętra <3 Czeka mnie buszowanie w bazarku.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nic nie kupiłam, bo nie miałam sd.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę, ze admini postanowili udostępnić ta kolekcję dla wszystkich. Dzięki temu mogłam kupić 6 rzeczy, które bardzo mi się podobały i zalowalam, ze nie mogłam ich mieć. A tu taka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No nawet ok, ok ta loteria :>

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolekcja jest naprawdę niezła, najchętniej wykupiłabym ja całą, ale niestety fundusze mi na to nie pozwalają ;) Trochę żałuję, że rzeczy są limitowane, ponieważ teraz nawet jeżeli ubieram potrzebną mi ilość sd, to i tak nie kupię ubrań, na których najbardziej mi zależało :/

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja jest niezła. Spodobało mi się kilka ciuchów, ale niestety nie miałam jak ich kupić, przez brak środków na koncie :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zdążyłam nic kupić, ponieważ byłam na wycieczce :) Mimo wszystko fajnie, że admini udostepnili ubrania dla wszystkich :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolekcja nie spodobała mi się jakoś szczególnie
    Hopetumidaj

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolekcja jest świetna, ale nie kupiłam wszystkiego. Niestety, nie zdążyłam na powiększenie liczby artykułów, więc nie jestem do końca usatysfakcjonowana :/

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń