piątek, 5 czerwca 2015

LookBook- Sunny Bunny

Sunny Bunny to jeden z moich ulubionych sklepów.Większość rzeczy nie jest łatwa do wykorzystania, bo kolekcje inspirowane są stylem Kawaii, czyli w stylizacje muszą być przeurocze!
 Oprócz pokazanych rzeczy polecam jeszcze kupić fryzury, szczególnie tą z rozpuszczonymi włosami, którą aktualnie mam na sobie.




Stylizacje:


1. Bluzki- Special Offer, Callie's Picks, Kohl's | Kurtka- Bizou | Spodnie- Cheap Monday  | Telefon- Sunny Bunny | Torebka- Nelly | Buty- Special Offer, Pretty n'Love\

2. Opaska- Sunny Bunny | Kołnierzyk- Pretty n'Love | Naszyjniki- Decades, Fallen Angel, Bizou, Voile | Bluzki- Wild Candy Couture, Zuhair Murad Tribute | Spódnica- Voile | Buty- Nelly

3. Opaska- Sunny Bunny | Narzutka- Evil Panda | Sukienka- Subcouture | Spódnica- Voile | Skarpety- PPQ | Torebka- Sunny Bunny | Buty- Nelly

4. Kokardka- Sunny Bunny | Bluzka- Voile | Pasek- Apies Ski | Spódniczka- Basics | Narzutka- PPQ | Torebka- LE | Okulary- Barbie | Buty- Bod Mod


Podobają się stylizacje?



15 sd z loterii z ostatniego posta dostają:
bibbi96,  qawerty789, .Nielegalna.
Zgłoście się w ciągu 24h po nagrodę.




17 komentarzy:

  1. Jejciu, ale śwoetne stylizacje ! Jakie super rzeczy ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za tym sklepem, ale ostatnia dostawa jest bardzo udana. Twoje stylizacje są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne stylizacje :) świetne wykorzystałaś artykuły z tego sklepu. Najbardziej spodobały mi się dwie ostatnie stylizacje.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia.
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylka przebiła inne, choć pierwsza też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie podoba druga i ostatnia stylizacja, ale ogolnie nie przepadam za takim stylem :) Aczklwiek ładnie dobrałaś elementy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, z chęcią bym je kupiła, ale nie miałabym z czym ich ubrać :) Świetne stylizacje :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja mi się podoba najbardziej
    Eileenpl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tym sklepem i stylem Kawaii, ale Twoje stylizacje podobają mi się. Mają swój klimat, charakter i urok. Druga i czwarta praca najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham styl Kawaii, a 2 i 4 stylizacja są przeurocze *.* Ja wole kupić fryzurę z kokiem, bo bardziej pasuje do mojej Doll, a twoja w tej wygląda ślicznie :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja jest najlepsza. :) Nie lubię takiego stylu, ani sklepu Sunny Bunny. Uważam jednak, że outfity są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja ;3
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokochałam 1 i 3 stylizację. Pozostałe jakoś do mnie nie przemawiają. Może po prostu są zbyt urocze? Twoja doll ślicznie wygląda w tych włosach <3 Wybrałaś naprawdę ciekawe i warte polecenia rzeczy.
    Funny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne stylki!
    Super hiper i w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wykonane przez ciebie stylizacje są wprost genialne. Dobór kolorystyczny jak i dodatki do siebie pasują.Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje są piękne. Bardzo lubię ten sklep

    LadyLivreal

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej ;) selena-kara

    OdpowiedzUsuń