środa, 10 czerwca 2015

LookBook- Melbourne Minimalism Tribute

Ostatnio do starplazy weszedł nowy sklep Tribute, jak nazwa wskazuje ubrania są w minimalistycznym stylu. Wybrałam pięć według mnie najlepszych rzeczy. Nie ma tu butów, ponieważ z doświadczenia wiem, że nie są potem cenne jak reszta. Szczególnie polecam topy, ich połączenie (przedstawione w drugiej stylizacji) całkiem fajnie wygląda ;)


Stylizacje:



1. Spodnie- Melbourne Minimalism Tribute | Okulary- Mr. | Kołnierzyk- Special Offer | Naszyjnik- PPQ | Buty, torebka- Nelly | Bluza- Hot Hot Buys | Pasek- MM fashion

2. Topy, blezer- Melbourne Minimalism Tribute | Kapelusz- Callie's Picks | Okulary- Killah | Spodnie- Cheap Monday | Pasek- Facebook | Torebka- Chanel Tribute | Bransoletka- Evil Panda | Buty- Voile

3. Pasek- Melbourne Minimalism Tribute | Top- RIO | Spódniczka- Basics | Tatuaż- Fallen Angel | Torebka- The JetSet | Okulary, buty- Special Offer | Blezer- Callie's Picks  


Podobają się stylizacje?

22 komentarze:

  1. Druga jest najładniejsza, ale piersza też fajna, jedynie wymieniłabym buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie super. Pierwsza - fajnie, smiesznie wygląda połączenie butów z spodniami ;) Druga - świetnie Trzecia- dodanie czerwonego - BOMBA ;>

    Świetna kolekcja, ale jak narazie nic nie kupiłam, jak zwykle brak sd. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dostawy wybrałam sobie pięć rzeczy, które mam zamiar kupić, m.in. biały top i kurtkę. Stylizacje podobają mi się, w szczególności druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne stylizacje selerna-kara

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje, szczególnie druga :*
    Ja kupiłam 11 rzeczy, ale mam na oku jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne stylizacje ! Mogłabym na nie patrzeć i patrzeć :>

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej kurteczce. i planuję duże zakupy. Wybrałaś najlepsze rzeczy i zachęciłaś mnie do kupna czarnych spodni które teraz są dla mnie jedną z najlepszych rzeczy z tej dostawy, mimo, iż wcześniej mnie nie zainteresowały. Co do stylizacji- nic dodać, nic ująć. Pierwsza stylizacja wbiła mnie w fotel i po prostu się w niej zakochałam. Trzecia stylizacja ma w sobie to "coś" i nie można przestać się na nią patrzeć, jednak moim faworytem jest pierwsza stylizacja. Post bardzo ładnie napisany i estetyczny.
    Gratuluję świetnych stylizacji.
    Funny...





















    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie śliczne, bardzo prawdopodobne dzięki tobie kupię sobie te spodnie. Pasek bardzo podobny, tyle że według mnie ładniejszy był z HB. Ale buty z pierwszej stylizacji bym zmieniła. Te są okropne, nie wiem co, ludzie w nich widzą

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga najładniejsza

    Ladylivreal

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej odoba mi się stylizacja nr. 2 bardzo ladnie wszystko do siebie pasuje, nic nie jest przesadzone. Co do 1 stylizacji również jest udana, lecz 3 prpozycja nie przypadła mi do gustu- jakoś za dużo wszyskiego
    hopetumidaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje. Brakuje mi tu jedynie takiego białego rozkloszowanego topu bo to jedna z najlepszych rzeczy z tej kolekcji jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 stylizacja najbardziej mi się podoba :)
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje cudne.
    Dziewczyny, przyznam się bez bicia, że zadroszczę wam tej tony sd :)
    Większość ciuchów mi się spodobała c:
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep boski, bardzo mi się podoba, niedokońca zgadzam się z wybranymi rzeczami, 1 stylizacja Boska :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje z tego postu są bardzo ładne! Jednak według mnie, sklep ma nieco więcej "perełek" do zaoferowania, mimo to - dobra robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się 1 i 2 stylizacja :)
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje, najbardziej spodobała mi się 2- cudowna! Sama kupiłam dosyć sporo z tego sklepu, takie klasyczne rzeczy zawsze się przydają.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza moim zdaniem najsłabsza - w ogóle mi się nie podoba, najmocniejsza srodkowa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie. :) Świetny lookbook. ;)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń